Suočavanje preduzeća sa tržištem predstavlja odlučujući momenat u realizaciji procesa stvaranja vrijednosti, u kojem se nepobitno provjerava kvalitet načina upravljanja sopstvenim resursima Menadžment strukture u preduzećima moraju spremno reagovati na uočene izazove i ostvariti optimalne poslovne rezultate sa stanovišta uloženih napora ali na takav način da se u potpunosti razumije etički kontekst procesa.
Izučavanje poslovne etike predstavlja sastavni dio savremenih nastavnih planova i programa većine visokoškolskih institucija u oblasti menadžmenta. Razmatrajući dostupnu literaturu u vezi sa potrebom izučavanja ove discipline uočava se neophodnost izrade adekvatnog udžbenika. Predmet ovog udžbenika je poslovna etika. Predmet »Poslovna etika« se izučava na studijskom programu akademskih master studija »Poslovni menadžment«, Fakulteta za poslovni menadžment iz Bara, i to na svih šest modula: Bankarstvo i osiguranje, Računovodstvo i revizija, Carine i porezi, Mala i srednja preduzeća, Poslovno-civilna bezbjednost i Poslovna psihologija i ljudski resursi. Udžbenik »Poslovna etika«, je pripremljen za potrebe izvođenja nastave i savladavanje predviđenog gradiva iz navedenog predmeta. Sadržaj udžbenika se zasniva na izboru kvalitetne inostrane i domaće literature koja obrađuje predmetnu materiju. Tematski redoslijed je koncipiran u skladu sa predviđenim nastavnim programom i u cjelini obuhvata materiju iz ovog područja. Globalna struktura udžbenika se sastoji iz šest poglavlja koja pojedinačno tretiraju planirane nastavne jedinice.
Za čitavu knjigu, kliknite ovdje.
Views: 1