Pred Vama, nama, je dvobroj 51-52 časopisa Defendologija, u čast uspješnog početka 26 godine plodnog rada i razvoja Defendologije kao nauke o zaštiti, odbrani i bezbjednosti, zasnovane na naučnom diskursu: zaštita + odbrana = bezbjednost. Iz naprijed navedenog se prepoznaje da Defendologija, kao naučno-istraživačka organizacija, utemeljeno i sigurno sprovodi Treću misiju razvoja fakulteta i univerziteta (prva je obrazovanje, druga je istraživanje), a treća je angažovanje akademskih radnika u zajednici.
Časopis Defendologija, i u ovom dvobroju, 51-520, ostao je vjeran svojoj programskoj orijentaciji multidisciplinarnog karaktera, kroz teme kao što su: Organizovani kriminal sa težištem na trgovinu ljudima kao oblik ugrožavanja bezbjednosti u Bosni i Hercegovini, Neki aspekti medijskog izvještavanja o marginalizovanoj grupi, Politički marketing sa osvrtom na Bosnu i Hercegovinu i Neki aspekti pranja novca. Autori časopisa Defendologija i svih izdanja Defendologije dali su najveći doprinos u prethodnih 26 godina u utemeljenju, naučnom i obrazovnom oblikovanju Defendologije kao nauke o zaštiti, odbrani i bezbjednosti, ali isto tako promovisali su, kroz svoju viziju i misiju, treću misiju razvoja fakulteta i univerziteta, a tj. svestrano angažovanje u zajednici. Bezbjednost je jedna, nedjeljiva, previše ispolitizovana i nažalost iz tih razloga nije konstituisana kao nauka. Zato je tu prazninu nadomjestila Defendologija, kao nova paradigma u nauci. Opštepoznato je da je Defendologija postala brend Banja Luke, Republike Srpske i Bosne i Hercegovine, a prepoznatljiva je i u cijelom regionu, što se prepoznaje kroz javno djelovanje, a i citiranosti Defendologije od strane domaćih i inostranih autora, te njeno prisustvo na citatnim bazama koje su nacionalno, regionalno, evropski i svjetski priznate.
Za čitav tekst srpskom, kliknite ovdje.
For english version, click here.
Srpski
Doc. dr Borislav Bojić POLITIČKI MARKETING, SA OSVRTOM NA BIH
Mr Jadranka Lalić Stojanović, doc. dr Suzana Ubiparipović PRANJE NOVCA
English
Borislav Bojic, PhD POLITICAL MARKETING, WITH REFERENCE TO BOSNIA AND HERZEGOVINA
Jadranka Lalić Stojanovic, MSc, Assistant Professor Suzana Ubiparipović PhD1 MONEY LAUNDERING
Views: 13
priligy at walgreens 5 CO 2 in a humidified atmosphere